Tussen het bad of de douche – die zowat alle mannen verafgoden – en make-up die maar weinigen aanbrengen, zijn hier enkele metgezellen om huid en haar te verwennen. Fan of niet, van de wasbeurt tot de fijne afwerking: we willen er meer van weten
VERZORGD BEHAARD!
Het merk Statement Grooming Goods (STMNT), dat zich richt op haarverzorging voor mannen, werd opgericht door drie gerenommeerde kappers in de branche: Julius Cvesar, Staygold en Nomad Barber. Zij combineren hedendaagse innovatie en ouderwetse traditie in hun crèmes, sprays, poeders, droge klei en meer.
www.stmntgrooming.com
GEPARFUMEERDE REGENBOOG
Le Bain Hermès lanceert acht geuren in navulbare glazen flacons: klasse! Het geurenassortiment is ook chromatisch, want elke vloeibare zeep heeft een eigen geur en kleur. Drie belichamen de frisheid van de Colognes-serie en vijf de zachtheid van de Parfums-Jardins.
www.hermes.com
ACTIEF WATER
Eau Thermale Avène behoort tot de groep Pierre Fabre, die al meer dan 50 jaar geleden pionierde in de dermocosmetica. Eau Thermale Avène is ontworpen voor alle huidtypes en befaamd voor zijn actieve ingrediënt dat de huidbarrière helpt te herstellen.
www.eau-thermale-avene.be
UNIEKE FORMULE
Nu Skin (USA) ontwikkelt en verdeelt Nutricencials cosmetische huidverzorgingsproducten, AgeLoc antiverouderingsproducten en Pharmanex voedingsproducten. Het bedrijf is al 40 jaar toonaangevend op het vlak van directe verkoop. De wetenschappelijke expertise van het bedrijf, de netwerkformule en de investeringen in onderzoek en ontwikkeling zorgen ervoor dat het een absoluut unieke positie inneemt in de sector.
www.nuskin.com