Tussen het bad of de douche waar alle mannen dol op zijn en de make-up die maar weinigen van hen aanbrengen, zijn hier een paar metgezellen die ervoor zorgen dat je huid en haar zich goed voelen. Of je nu wel of geen fan bent van wassingen aan de finish, we gaan niet dom dood.
- HET HAAR!
Het merk Statement Grooming Goods (STMNT), dat zich richt op haarbehandelingen voor mannen, is opgericht door drie gerenommeerde kappers in de sector (Julius Cvesar, Staygold en Nomad Barber). Ze combineren hedendaagse innovatie met de tradities van vroeger om zalven, sprays, poeders, droge klei, enz. te creëren.
2. GEURIGE REGENBOOG
Le Bain Hermès lanceert acht gevangen geuren in hervulbare glazen flessen: klasse! Het geurengamma is ook chromatisch, met elke vloeibare zeep zijn eigen geur en kleur. Drie belichamen de frisheid van de collectie Colognes en vijf de zachtheid van de Parfums-Jardins.
3. ACTIEF WATER
Eau Thermale Avène behoort tot de Pierre Fabre groep, een pionier in dermocosmetica meer dan 50 jaar geleden. Thermaal bronwater van Avène is ontwikkeld voor alle huidtypes en staat bekend om een actief ingrediënt dat de huidbarrière helpt herstellen.
4. ENKELVOUDIGE FORMULE
Nu Skin (VS) ontwikkelt en distribueert Nutricencials cosmetische huidverzorgingsproducten, AgeLoc antiverouderingsproducten en Pharmanex voedingsproducten. Het bedrijf is al 40 jaar toonaangevend in directe verkoop. De wetenschappelijke expertise van het bedrijf, het netwerk van netwerken en de investeringen in onderzoek en ontwikkeling zorgen ervoor dat het bedrijf een unieke positie inneemt in de sector.
5. OP HET PODIUM EN DAARBUITEN
Acteurs, presentatoren, politici en anderen gebruiken make-up voor toneel, film of televisie. Niemand neemt aanstoot. Maar de meesten zouden dat in het echte leven nooit doen. Dior en zijn Belgische artistiek directeur Peter Philips trokken zich daar niets van aan en promootten make-up voor mannen. Chanel heeft zelfs een speciale lijn: Boy de Chanel!